You are located in service: Webex

Voicemail general information

Voicemail general information

Das Bild zeigt eine stilisierte Glühbirne, die in einem hellen Blauton dargestellt ist. Um die Glühbirne herum sind mehrere strahlenförmige Linien angedeutet, die das Licht symbolisieren, das von der Glühbirne ausgeht.

Below you will find a description of the functions available to you in the Webex user interface:

Voicemail


Das Bild zeigt ein Symbol, das einen hellblauen Umriss eines Dokuments darstellt. Auf dem Dokument befinden sich drei horizontale Linien, die jeweils von einem Häkchen begleitet werden. Diese Häkchen sind ebenfalls hellblau und symbolisieren eine Checkliste.

Voicemail

You can use your answering machine or voicemail if it has been activated in the TK-Portal. The "Voicebox" button is only visible if the function was previously activated in the TK-Portal.

If you are unable to answer a call and you have activated the voicemail, a voice message can be left for you. You will see a red signal counter that tells you the nature of your message. You can then check your voice mailbox directly in the app.

The received and sent voice messages are also displayed here. You can record and send voice messages using the plus button.

 

  Zusatzinformation

Explanatory videos:

last changed on 04/02/2025

How did this content help you?

Creative Commons Lizenzvertrag
This work is licensed under a Creative Commons Attribution - Share Alike 3.0 Germany License